En afgørende stemme i EU

Det Konservative Folkeparti er det eneste danske parti, der er repræsenteret i den store og vigtige EPP-gruppe, som udgør næsten en tredjedel af hele Europa-Parlamentet.

Det betyder, at EPP og Det Konservative Folkeparti er inde over alle beslutninger i EU.

Vi har i EPP-gruppen afgørende indflydelse på din og Danmarks fremtid i EU. Og vi bruger vores indflydelse til at skabe reelle politiske resultater for dig, for Danmark og for Europa.

I valgperioden 2014-2019 har vi bl.a. haft afgørende indflydelse på lovgivning om klima- og energieffektivitet, handelsaftaler med tredjelande og regler, der hjælper små og mellemstore virksomheder. Alle forhold, som skaber værdi for danske borgere og virksomheder, og dermed for vores velfærdssamfund.

Det er afgørende vigtigt, at vi har en indgang til denne gruppe, når der skal træffes vigtige beslutninger i parlamentet. EPP-gruppen er ikke bare den største, men også meget indflydelsesrig.

Anne Steffensen, adm. direktør i Danske Rederier

Hvem er jeg?

Jeg hedder Pernille Weiss, og jeg er konservativ spidskandidat til Europaparlamentsvalget i maj 2019.

Jeg er mor til tre voksne børn og bor i dag på Christianshavn, men er født og opvokset på en gård på Fyn.

Jeg er uddannet sygeplejerske og har også akademiske uddannelser, som jeg i de sidste ti år har brugt som selvstændig erhvervsdrivende.

Jeg håber, at du har lyst til at følge mig og min valgkamp til Europa-Parlamentet.

Kontakt mig
Følg mig på Facebook

Følg mig på de sociale medier

[ff id="1"]